Welkom op Welkom op
Zoek: in
  Home  ·  Onderwerpen  ·  Downloads  ·  Links  ·  Contact 19 April, 2024 
Leer ons kennen!
· Geschiedenis
· Onze filosofie
· Hoe u ons bereikt
· Nieuwsbrieven

Producten
· eSign
· eSign Online
· Prins-CS
· Netwerkrapporten
· So! Applicatie Framework

Diensten
· Service Level Agreements
· Registratieservice
· Dataconversie
· Maatwerk

Support
· Veel gestelde vragen
· Stappenplan
· Support aanvragen
· Fouten in onze programma's
· Updates

Sitemenu
· Inloggen

Bekijk Alle

Registratieservice : Nieuw: registratieservice up-to-date!
Diensten Met ingang van 1 januari 2002 biedt HS Development u de mogelijkheid om uw stoffen tegen een zeer scherp tarief door ons te laten invoeren in uw Prins CS-stoffendatabase: Registratieservice Up-to-date.

Gepost door (5644 x gelezen)
Meer Lezen... (1533 bytes meer) Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina

Trainingen : Datum extra training gewijzigd
Diensten Zoals reeds eerder gemeld vindt er in oktober een extra training plaats voor Prins CS. In eerste instantie zou deze training plaatsvinden op maandag 1 oktober a.s. Door omstandigheden kan de training op die dag echter geen doorgang vinden. Daarom is besloten om de cursus te verplaatsen naar vrijdag 5 oktober.

Indien u geïnteresseerd bent, meldt u zich dan zo spoedig mogelijk aan: er zijn op dit moment nog plaatsen vrij.


Om u aan te melden kunt u contact opnemen met cursusinstituut Arboplan.

Gepost door (2387 x gelezen)
Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina

SLA : Onderhoud, ondersteuning en ontwikkeling So!
Diensten

So! is een open-source-applicatie. Hiermee hangt samen dat er zeer verschillende 'gebruikers' zijn met zeer uiteenlopende wensen en behoeften. Dit is de reden dat u kunt kiezen uit zes verschillende niveaus voor wat betreft service, support en ontwikkeling.

Aan de ene kant van het gebruikersspectrum bevindt zich de gebruiker van de pre-packaged edition. Deze wil een direct bruikbare, volledige geconfigureerde versie van het pakket en wil alleen in geval van problemen een oplossing hebben. Aan de andere kant vinden we de gebruiker (organisatie) die het pakket graag ontwikkeld wil hebben naar de eigen, specifieke wensen/toepassingssituatie.

Aan beide uitersten, evenals aan enkele tussenvormen, kunnen wij tegemoet komen middels onze Service Level Agreements.


Gepost door (9195 x gelezen)
Meer Lezen... (3004 bytes meer) Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina

SLA : Prins CS Software Ondersteunings- en Onderhoudsovereenkomst (SOO)
Diensten Het onderhoudscontract voor Prins CS (SOO) biedt u een groot aantal voordelen. Door dit contract af te sluiten waarborgt u natuurlijk het goed functioneren van het pakket binnen uw organisatie, reden waarom wij bij aanschaf het contract voor het eerste jaar verplicht stellen.

Noot: Geïnteresseerd? Stuurt u ons dan even een e-mail en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Gepost door (10206 x gelezen)
Meer Lezen... (2043 bytes meer) Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina

Maatwerk : Als standaard niet volstaat...
Diensten Vaak wordt aan ons gevraagd andere ontwikkelwerkzaamheden te verrichten die niet direct aan onze producten zijn gerelateerd. Als u ook specifieke wensen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij bekijken graag voor u of wij u een oplossing op maat kunnen bieden, al dan niet op basis van onze standaarproducten.
Noot: Geïnteresseerd? Laat het ons weten via deze link en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Gepost door Marcel van der Boom (18171 x gelezen)
Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina