Welkom op Welkom op
Zoek: in
  Home  ·  Onderwerpen  ·  Downloads  ·  Links  ·  Contact 19 April, 2024 
Leer ons kennen!
· Geschiedenis
· Onze filosofie
· Hoe u ons bereikt
· Nieuwsbrieven

Producten
· eSign
· eSign Online
· Prins-CS
· Netwerkrapporten
· So! Applicatie Framework

Diensten
· Service Level Agreements
· Registratieservice
· Dataconversie
· Maatwerk

Support
· Veel gestelde vragen
· Stappenplan
· Support aanvragen
· Fouten in onze programma's
· Updates

Sitemenu
· Inloggen

Bekijk Alle

Algemeen : Supportsysteem in gebruik genomen
Support Om de afhandeling van supportaanvragen nog beter te kunnen verzorgen voor onze klanten met een onderhoudscontract is per vandaag een geautomatiseerd supportsysteem in gebruik genomen. Met dit systeem wordt alle communicatie gestroomlijnd via een supportticket en hebben wij de mogelijkheid meerdere mensen te kunnen inzetten voor het oplossen van problemen. Voor u als klant verandert er weinig, maar verbetert er veel. Uw supportaanvragen naar support@hsdev.com worden automatisch in dit systeem opgenomen.

Gepost door Marcel van der Boom (20184 x gelezen)
Meer Lezen... (884 bytes meer) Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina

Netwerkrapporten : Nieuwe downloads beschikbaar in downloads sectie
Support


In de dowloads sectie zijn de volgende nieuwe bestanden toegevoegd:



  1. Handleiding installatie en gebruik netwerkrapporten

  2. Installatieprocedures voor netwerkrapporten



Deze downloads zijn nuttig voor klanten die een van onze programma's in gebruik hebben en overwegen de netwerkrapporten aan te schaffen. De installatieprocedures zijn tevens bruikbaar voor mensen die reeds rapporten gebruiken en een nieuwe installatie dienen te maken


Gepost door Marcel van der Boom (2790 x gelezen)
Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina

Supportaanvragen : Overzichten van supportaanvragen
Support

Op onze supportsite Praesto kunt u van onze programma's verschillende overzichten raadplegen van eerdere support-aanvragen. Onderstaande links brengen u direct naar deze overzichten:

Laat overzicht zien voor:

Gepost door Marcel van der Boom (5797 x gelezen)
Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina

Supportaanvragen : Stappenplan support
Support Stappenplan support

Wanneer u vragen heeft of problemen ondervind bij het gebruik van onze programma's kunt u het volgende stappenplan gebruiken voor het verkrijgen van informatie of ondersteuning. De praktijk heeft ons geleerd dat als u dit stappenplan volgt u het snelst de informatie verkrijgt die u nodig heeft.

  1. Controleer of de handleiding of helpfile informatie geven.
  2. Is het probleem wellicht eerder voorgekomen en staat deze te boek als frequently asked questions?
  3. Is het probleem wellicht eerder voorgekomen als aanvraag? Bij het overzicht eerdere support aanvragen kunt u dit controleren.
  4. Nog geen informatie gevonden? U kunt dan een support aanvraag indienen op verschillende manieren

Gepost door Marcel van der Boom (18537 x gelezen)
Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina

Supportaanvragen : Mogelijkheden voor het aanvragen van support
Support Verschillende manieren van aanvragen van ondersteuning

Wanneer u in het support-stappen-plan tot de conclusie bent gekomen dat u hulp van ons nodig heeft bij het gebruik van onze programma's kunt u (afhankelijk van uw onderhoudsovereenkomst gebruik maken van verschillende manier om support aan te vragen (onderstaande volgorde geniet onze voorkeur):

  1. Per email aan support@hsdev.com
  2. Een telefonische aanvraag (zie ook: Adresgegevens)

Per email een support-aanvraag indienen

Wanneer uw support-aanvraag per email bij ons binnenkomt wordt deze in onze support mailbox ontvangen en automatisch geregistreerd. U kunt het email-adres support@hsdev.com gebruiken voor deze aanvragen. (Zie ook email-adressen voor overige email bereikbaarheid)

Telefonisch een support-aanvraag indienen

Telefonisch support geven is voor ons het meest tijdrovend. Om die reden geven wij de voorkeur aan bovenstaande methodes voor het ondersteunen. Vaak kunnen wij de aanvragen in Praesto of per email voorzien van een door ons vooraf opgesteld document waarin precies wordt uitgelegd welke stappen te ondernemen voor het oplossen van uw probleem. Bij adresgegevens kunt u de te gebruiken telefoonnummers vinden.


Gepost door Marcel van der Boom (18441 x gelezen)
Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina